سرزمین ترافیک(بیا اینجا) www.biainja.blog.ir

خدایا تو می دانی که چشمان منتظر به پیچ و خم های جاده چقدر نگرانند،خودت مسافرین را به سلامت برسان.الهی آمین یا رب العالمین

سرزمین ترافیک(بیا اینجا) www.biainja.blog.ir

خدایا تو می دانی که چشمان منتظر به پیچ و خم های جاده چقدر نگرانند،خودت مسافرین را به سلامت برسان.الهی آمین یا رب العالمین

سرزمین ترافیک(بیا اینجا)                                   www.biainja.blog.ir
در مورد ترافیک، تصادفات،نقل و انتقال خودرو،نحوه رانندگی ایمن و قوانین و آیین نامه های مرتبط مطالب مفیدی را ارایه می نماید.

در همه ی کشورها مردم در قبال استفاده از امکانات آزادراهی مبالغی را به عنوان عوارض پرداخت می کنند و این موضوع نیز از گذشته نا کنون در کشور به صورت سنتی و توسط مامورین اخذ می گردید و البته در برخی مسیرها به صورت الکترونیکی بوده است در اواخر اسفند ماه سال ۹۷ وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفت تا در چند مسیر آزادراهی عوارض به صورت نقدی و دستی را حذف و اخذ عوارض را کاملا به صورت الکترونیکی انجام دهد حال توجه به چند نکته در این خصوص لازم و ضروری می باشد:

۱-قبل از الکترونیکی شدن عوارض هیچ گونه اطلاع رسانی مناسبی برای مردم صورت نگرفت

۲-مردم نمی دانستند که عوارض را به چه صورت پرواخت نمایند و از این که به علت عدم پرداخت عوارض توسط پلیس جریمه شوند واهمه داشتند.

۳-با توجه به این که عوارض بسیار زیادی از مردم در این آزادراهها از مردم اخذ می گردد امکانات خاصی برای رفاه حال مردم وجود ندارد و تمامی خدمات بین راهی به چند برابر قیمت واقعی به مردم عرضه می گردد.

۴-چاله های فضایی در محدوده آزادراه زنجان قزوین وجود دارد که بیشتر از این که شبیه به آزاد راه باشد شبیه پستی و بلندی های آفرود می باشد.

واقعا جای تاسف دارد که با وجود این همه منابع که از طریق عوارض در اختیار وزرات راه قرار می گیرد ولی آزادراههای ما هیچ گونه شباهتی به آزاد راه ندارند.

نظرات  (۱)

بله موافقم. ما هم اول که پیامک برامون اومد خیلی تعجب کردیم و بعد از کلی تحقیق فهمیدیم جریان چیه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی