سرزمین ترافیک(بیا اینجا) www.biainja.blog.ir

خدایا تو می دانی که چشمان منتظر به پیچ و خم های جاده چقدر نگرانند،خودت مسافرین را به سلامت برسان.الهی آمین یا رب العالمین

سرزمین ترافیک(بیا اینجا) www.biainja.blog.ir

خدایا تو می دانی که چشمان منتظر به پیچ و خم های جاده چقدر نگرانند،خودت مسافرین را به سلامت برسان.الهی آمین یا رب العالمین

سرزمین ترافیک(بیا اینجا)                                   www.biainja.blog.ir
در مورد ترافیک، تصادفات،نقل و انتقال خودرو،نحوه رانندگی ایمن و قوانین و آیین نامه های مرتبط مطالب مفیدی را ارایه می نماید.

خوابیدن یکی از کارهایی است که معمولاً همه انسانها به طور غریزی مجبور هستند انجام دهند  تا بدن انسان مجدداً برای فعالیتهای روزمره آماده شود و انرژی وشادابی لازم را به دست آورد.

محققین و دانشمندانی که در زمینه خواب فعالیت می کنند معتقدند که برای یک انسان بالغ چیزی در حدود هفت تا نه ساعت خواب در شبانه روز برای تازه شدن بدن و سرحالی انسان کفایت می کند ولی عده ای با توجه به سن و مصرف داروهای مختلف و وضعیت جسمانی و... ممکن است کمتر از این مقدار یا بیش از آن در شبانه روز نیاز به خواب داشته باشند.

خوابیدن نه تنها در حالت عادی جرم نیست و مجازات ندارد بلکه در دین نیز توصیه های زیادی برای خوابیدن و غیره وجود دارد.از جمله جاهایی که شاید خوابیدن جرم تلقی گردد برای سرباز در حین انجام وظیفه و پست نگهبانی است که در قانون جرایم و مجازات نیروهای مسلح آمده است.ولی خوابیدن در حین رانندگی ممکن است مجازات بسیار سنگین تری از مجازات خوابیدن در سر پست برای سرباز داشته باشد و آن با از دست دادن جان شیرین خود و دیگران ممکن است مجازات شود.

بیایید یک لحظه نزد خودمان بیاندیشیم آیا واقعاً سزا و جزای یک لحظه چرت زدن به راستی از دست دادن جان شیرین و مرگ است؟؟؟؟!!!!!

شاید پاسخ ما منفی باشد ولی همین یک لحظه غفلت و خواب آلودگی روزانه در کشور ما چندین نفر را راهی قبرستان و آرامگاه ابدی می نماید،افرادی که آرزوهای فروانی برای خود داشته و هنوز آماده سفر آخرت نبودند و برایشان زود بوده که بمیرند و به مرگ طبیعی نمرده اند.یک لحظه در ذهن خود مجسم کنید که پدر یک خانواده یا فرزند جوان یک خانواده در اثر رانندگی دچار مرگ شود چه آینده و سرنوشتی برای آن خانواده رقم خواهد خورد؛تمام معادلات بهم می ریزد و برای مثال خانواده ای که منظر دامادی فرزند جوان خود بوده حالا بایستی با حسرت دامادی دیگران را نظاره گر باشد و جیگر گوشه خویش را در زیر خروارها خاک مدفون نماید.چرا از دیگران درس عبرت نمی گیریم؟؟؟!!!

آیا لازم است خدای نکرده اتفاق بدی برایمان بیافتد و خودمان درس عبرت دیگران شویم؟؟؟من خودم از این که نصیحت شویم خیلی خوشم نمی آید ولی خواهش می کنم کسی که این مطلب را می خواند در میان خانواده و دوستان مطرح نموده تا همگی هوشیار تر شویم.با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و مسافرتهای نوروزی این حساسیت بیشتر نیز خواهد بود.

هیچ سفری وجود ندارد و هیچ مقصدی نیست که ارزش از دست دادن جان را داشته باشد پس نگران دیر رسیدن نباشیم چون هیچ اتفاقی نمی افتد،کسی منتظر ماست و یا غذا سرد خواهد شد اشکالی ندارد!!!غذا را می شود گرم کرد دوباره و صدها راه حل دیگر.

خداوند کریم یک بار به من نوعی حق حیات داده نه بیشتر به این فکر کنیم!!!!!

نظرات  (۱)

پاسخ:
سلام خیلی ممنون حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی